שאלות ותשובות

  • למי יש אינטרס לגלות עבורך את התקלות במערכת?

    אך ורק לחברה חיצונית, אובייקטיבית ושאינה קשורה לתהליך ההקמה והביצוע. היזם / החברה שהקימה את המערכת ,  אינם אובייקטיביים , ובוודאי שאין להם אינטרס להצביע על תקלות ( בוודאי בתקופה בה הם נותנים אחריות על המערכת ).

  • אני רואה בפורטל שהמערכת עובדת, האם זה לא מספיק?

    ממש לא. צפיה בגרף הייצור היומי לא מספקת מידע מפורט מספיק לגבי תפקוד כלל רכיבי המערכת. פנלים, אופטימייזרים , מאווררים, ממירים וכו' יכולים להפסיק לעבוד ולא תראו את זה בגרף הייצור היומי.

  • יש לי מערכת טובה ויציבה , מה כבר יכול לקרות?

    מ.א ממושב במרכז התקין מערכת של 110KW זה לא מכבר, וביקש שנבוא  להתרשם ולתת הצעת מחיר. עם הגיענו התברר שהמערכת מושבתת מזה כעשרה ימים , לאור העובדה שהפקק קפץ – הפסד של 2200 שח ( אשר היה יכול לגדול בהרבה אלמלא הגענו...)

  • למה חשוב לנטר מערכת סולארית ?

    המערכת הינה אוסף של רכיבים חשמליים אשר יכולים להתקלקל באופן חלקי/ מלא בכל רגע נתון, ובכך להשפיע על תפוקות המערכת באופן דרמטי.

  • יש לי מערכת חדשה , האם אני זקוק לשירותי ניטור ותחזוקה?

    גם מערכת חדשה ( ואולי דווקא חדשה) צריכה ניטור קפדני כדי לוודא שהכל עובד . גם אם המערכת בתקופת אחריות של החברה המתקינה, עדיין חשוב מאוד לזהות בזמן תקלות ובעיות.

  • האם אני יכול לעשות את זה בעצמי

    כן, אתה יכול, אבל קשה מאוד לעשות את זה באופן מקצועי , מבלי לפספס , ובעיקר לאורך זמן. תמשיך לעסוק בעניינך, ותן לנו לנהל לך את מכונת הכסף הזאת.